بطل خشبية

“I am just a common man who is true to his beliefs.” – Coaching Legend John Wooden "أنا مجرد الرجل العادي من يصدق لمعتقداته." -- التدريب اسطوره جون الخشبيه

After taking a position teaching high school English at the age of 24, John Wooden soon grew frustrated with the grading system he was required to use and felt compelled to help his students better understand success as a result of effort. وبعد اتخاذ موقف تدريس الانجليزيه في المدرسة الثانويه في سن 24 ، جون الخشبيه نمت أحبطت فى وقت قريب مع نظام الدرجات كان يتطلب استخدام ويشعر بانه مضطر للمساعدة على فهم افضل لطلابه ونتيجة لنجاح الجهود. He thought of his father’s advice, that he should, “Never try to be better than anyone else, but never stop trying to be the best you can be.” He remembered his high school math teacher, Mr. ورأى والده المشوره ، وأنه ينبغي ، "حاول ان تكون أبدا أكثر من أي شخص آخر ، ولكنها تتوقف أبدا تحاول ان تكون افضل يمكنك ان تكون." وقال انه كان يستذكر حلمه معلم الرياضيات في المدرسة الثانويه ، والسيد Scheidler, and his essay challenge to define success. Scheidler ، وصاحب المقاله التحدي لتحديد النجاح. Then Wooden recalled a verse of poetry he had recently read: ثم أشارت الآية خشبية من الشعر وقال انه في الآونة الاخيرة كما يلي :

At God’s footstool to confess, الله في مسند القدمين على الاعتراف ،
A poor soul knelt and bowed his head. سأجد فقير الروح وانحنى رأسه.
“I failed,” he cried. "انا فشلت" ، وقال انه بكى. The Master said, وقال سيد ،
“Thou didst thy best, that is success.” "انت didst خاصتك افضل ، وهذا هو النجاح."


A Definition Coined تعريف صيغ
These influences helped Wooden coin his definition of success: وساعدت هذه الآثار الخشبيه واضرب له تعريف للنجاح :

“Success is peace of mind, which is a direct result of self-satisfaction in knowing you made the effort to do your best to become the best that you are capable of becoming.” "النجاح هو راحة البال ، والتي هي نتيجة مباشرة لالرضا الذاتي الذي ادليتم به في معرفة الجهود المبذولة لتفعل افضل ما لديكم من ان تصبح افضل ما انت قادرة على ان تصبح".

A Pyramid Created هرم خلق
The definition satisfied Wooden for a short while, but he quickly realized it was insufficient. تعريف بالارتياح خشبية لفترة قصيرة ، لكنه سرعان ما ادرك انه لم يكن كافيا. He needed something more concrete – more visual. انه يحتاج شيئا اكثر واقعيه -- اكثر البصريه. So he spent the next 14 years identifying 25 behaviors he believed were necessary to achieve his idea of success. حتى انه قضى السنوات ال 14 القادمة تحديد السلوك 25 وأعرب عن اعتقاده كانت ضروريه لتحقيق فكرته من النجاح. This search culminated in a simple but profound diagram Wooden called “The Pyramid of Success”, which he completed in 1948. وتوج هذا البحث بسيطة ولكنها عميقة الرسم البياني خشبي يسمى ب "الهرم من النجاح" التي كان قد أنجز في عام 1948. Nearly six decades later these foundational behaviors have weathered the test of time - unchanged, full of wisdom, as rock-solid as the first day Coach established the cornerstones of Industriousness and Enthusiasm. يقرب من ستة عقود في وقت لاحق من هذه التصرفات قد التاسيسيه اجتياز اختبار الزمن -- الذي لم يتغير ، حكيما ، كما الصخور الصلبه وكما في اليوم الاول للمدرب المنشاه حجر الزاويه في الاجتهاد والحماس.

الخشبيه نجاح الهرم

Don’t forget to subscribe to the لا تنسى للاكتتاب الى Cultivate Greatness | Life Hacks RSS Feed زراعة عظمة | الحياة المأجورون آر إس إس for more great coverage and updates! لمزيد من التغطيه وتحديثات كبيرة!