걱정은 당신이 원하지 않는 무슨을을 위한 기도이다

2008년 8월 23일

생활은 거칠게 자른다

생각하지 않는 것은 아주 곤란하다 당신이 원하지 않는 무슨을을 때때로. 우리는 우리가 일어나는 것을 바라지 않는다 것에 관하여 생각하고 고민하기 위하여 타전한다. 이것은 당신이 일어나는 것을 있고 싶으면 무언가 당신이 무엇이든을 생각할 때 당신의 성공에 아주 유해하다, 것과 같이, 당신의 잠재 의식 전망 그것. 우리는 현실로 것을 생각한다.

당신은 아이 및 있는 경우에 밖에 갈 때마다 당신이 유괴하는 얻어 그들에 관하여 고민하고 또는 당신의 전망에서, 1 일, 당신의 아이가 납치해 얻는 경우에… 놀래지 않는다 이다. 당신은 각 적은 `걱정 기도에 그것을 침묵하' 바라고 있었다.

당신의 직업을 상실하거나, 당신의 가정을 잃거나, 당신의 차를 잃거나, 당신의 결혼을 잃거나 아프게 되기에 관하여 고민은… 실제로 당신이 두려워하고 있는 저것이 현실이 될 확율을 증가한다.

이것 제작 감?

나는 단단하다는 것을 알고 있다. 어떤 사람들은 대략 걱정하는 그들을 위한 사랑의 표시 지나치게 민감하 그들의 걱정을 보여주고 염려한다. 나의 할머니 Wright는 거대한 걱정이 많은 사람이었다. 그녀는 그녀의 건강에 관하여 일정하게 고민하고, 건강 문제점을 가진 젊음을 관계되 죽었다.

나가 무언가에 관하여 고민 찾아낼 때, 나는 문제점에 해결책에 종사에 나의 초점을 바꾼다. 나는 걱정의 나의 국가를 바꾸고 재간과 창의력의 국가에 염려한다. 정신으로 당신을 괴롭히는 저것을 위한 해결책을 찾아내기로 문제… 일에 관하여 또는 암컷 고민하지 말라.

걱정이 우리가 원하지 않는지 어느 것을 저것을 요구하고 변론하는 침묵하는 기도다는 것을 알고 있는 것은, 고려할 것이다 강력한 것 이다. It could profoundly affect your life. Worry is the Law of Attraction working AGAINST you.

The more we think about something, the greater chance it has to become reality. Keep that in mind!!!

Much Love!

Travis Wright

Comments

2 Responses to “Worry is Prayer for What You Don’t Want”

  1. Tabs on August 23rd, 2008 3:39 pm

    You are right about worrying, It is a thought that is activated by an emotion picked up by the Universe as what you want and a lot of the time brought to fruition even though it is the opposite of what you want. That is why a lot of us go around saying things like “the one things I did not want to happen, happened.”

    Two Things:
    1. Worry does nothing more than take you mind into a negativity tailspin. Once you start to worry your day gets progressively worst.
    2. A favorite quote from my favorite song says: Worrying is like trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum. Worrying is useless to helping you solve a problem.

    You are right about finding the solution, I find once I start to worry, I take a step back, think about the facts and come up with a solution.

    Great post,

    -Tabs

  2. Stu | Improved Lives on August 24th, 2008 12:38 pm

    This is such a simple concept but it makes so much sense. I’ve been reading a lot lately about the psychosomatic effect and this fits in perfectly with that.

    Thanks for a great post!

    Stu | Improved Lives’s last blog post..The Power of a Well Told Life Story

Got something to say?